Pozitívne myslenie

8:00


Úsmev a dobrá nálada sú známkou víťazstva nad osudom. 
(Stefan Garzyňski)

Stojím si tak pred zrkadlom, odličujem si tú moju každodennú tonu make-upu (ako tomu hovorí môj spolubývajúci) a zrazu sa započúvam do slov spolubývajúcej. Motivácia. Áno, číta si knižku, ktorá má človeka motivovať a naviesť ho na pozitívnu cestu. Silno zamyslená, som sa pozabudla v odličovaní. Ale keď som to konečne dokončila, presunula som sa do obývačky, do centra diania tohto silne pozitívneho okamihu. Byť vďačný. To je každodenná úloha človeka, ak chce, aby jeho život prekvital optimizmom. A tu som sa opäť zamyslela ešte viac. Veď ja som úplne zabudla na podstatu tohto blogu. Nie nadarmo sa v logu píše: ,,blogerka plná optimizmu“. Tak prečo som sa tým neriadila aj v osobnom živote? Prečo som za deň toľkokrát riešila negatívne veci a nemyslela na tie krásne momenty? 


Mier sa začína úsmevom. 
(Matka Tereza)


Večerné čítanie knižky Zázrak od autorky Rhondy Byrne ma naučilo veľa. Nejdem spať bez poďakovania za krásny deň, prášim všade čarovný prach aby som si privolala šťastie. Dobre, to nie tak doslova, ale je to sranda. Poďakujem aj za malichernosť a zamyslím sa nad tým. Osobne sa cítim lepšie, pomáham ľuďom v okolí a som rada za každý úsmev, ktorý mi ľudia opätujú. Viac si tieto (možno pre niekoho nepodstatné) drobnosti všímam. Je to pre mňa dôležité a cítim sa šťastnejšie. 

Sme mladí, a preto by sme si mali život užívať. Treba sa zastaviť, zamyslieť a začať konať inak. Krajšie. Ako ste na tom vy? Komu ste naposledy pomohli alebo len vyčarili úsmev na tvári? 

Romi 

You Might Also Like

3 komentárov

  1. to je super, aj ja som čítala tú knihu a prášila čarovný prach :D ono to všetko má naozaj niečo do seba :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozitívne myslenie je podľa mňa základom každého dňa a aj celého života. Musím sa však priznať, že to nie je niekedy až také ľahké, ako sa môže zdať

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pozitivní myšlení je hodně důležité. Člověk by se měl radovat z maličkostí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Instagram

Facebook

Subscribe